mandag 4. august 2008

Oppdateringer

Neste uke begynner jeg på studiet! Jeeey! Gleder meg. Det hjelper å se fremover. Det har vært veldig tøft i det siste, særlig siden M har begynt på heroin. Det gjør skikkelig vondt.... Hun vet ikke engang at jeg begynner på universitetet den 19.august. Hun har ikke engang sett bilder fra bryllupet vårt. Det føles rart. Lurer på om hun noengang kommer til å slutte å ruse seg. Lurer på hvordan fremtiden blir.... Kommer hun til å bry seg når jeg og Arne en gang får barn...? Jeg vet ikke. I mellomtiden prøver jeg å ta vare på dem rundt meg. Farmor og farfar hadde nylig 120 årsdag (2 x 60 år), det var veldig koselig. Jeg og Arne var toastmastere, og søstrene min danset og sang. Jeg holdt tale. Tør ikke å synge offentlig. Ellers så har vi tatt en tur i Sommerfugl parken med lillebror. Og lillesøs var med oss på Solastranden. Det var veldig koselig. Det hjelper å tenke på familien. Bare jeg klarer å bidra til at det går bra med søskene mine, så skal dette gå bra.





3 kommentarer:

Catti sa...

eg henge kanskje ikkje med, men ka du sko studera nå igjen?

Cecy sa...

Nordisk språk og litteratur. (Bachelor).

Cathrin sa...

å nei... va isje hu rein ei stonn? så trist... men eg har tro på at du å resten av familien sga klara dokk kjempe bra... lykke te me studie:D