tirsdag 2. september 2008

Lykke-listen


For å holde motivasjon, humør, gleden etc. oppe, har jeg besluttet å lage meg en liste over ting, personer eller hendelser som gjør meg glad.

Den er som følger:

1. Lovsang
2. Arne
3. Nordisk språk og litteratur studiet mitt
4. Familien
5. Lilla farvede ting
6. Nyvasket leilighet
7. Strikking og tv-titting
8. Jobb
9. Tanken på at julen nærmer seg
10. Blomster i vinduskarmen
11. Nyvasket hår
12. En kort lunsj (i den hektiske hverdagen) med noen man har kjær
13. Drikke kakao
14. Mailer fra fostermoren min
15. Lese en god bok
16. BOKHØSTEN!
17. Mer aktivitet i menigheten
18. Skrive dagbok
19. Kontrasten mellom tente lys i stuen og mørket ute
20. Prate med en vennine i telefonen


......Til tross for tunge dager, så kan livet faktisk være ganske ok. Faktisk.

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

åååå:) Det var en fin liste! Må si meg enig i masse på den altså! Hva strikker du? Så godt å høre at du trives m studiet ditt! Kanskje du kan anbefale ei bok til meg? Jeg er litt i villrede om hva jeg skal begynne på skjønner du... Har lyst til å prøve meg på en eller annen klassiker... Forslag?

Ha ei fortsatt fin uke:)

Cecy sa...

Kristin!! Koss går d? :D
Eg holde på me et lappeteppe. Strikke blå og lysegrønne lapper. :) Snart ferdig og. Jane Austen skrive bra, hvis du f.eks ikkje har lest "Emma", ville eg anbefalt den. Den e en klassiker, og e samtidig litt morsom. For tiden holde eg på me "Gift" av Alexander L.Kielland. den e og bra, men kanskje ikkje fullt så morsom.