mandag 11. august 2008

Vestnytt


I det siste har det gått opp for meg at det er på tide at man lever sitt eget liv. Det er strengt talt ikke nødvendig å ringe pappa for å høre hvordan det går med alt. Det er alltid noe å bekymre seg for, og jeg er konstant redd for å få en telefon om overdose i familien, men jeg prøver å tenne noen stearinlys, sette på en bra jazzplate, les en bok, drikke te, og forsøke å slappe av.
Ganske nylig var jeg på besøk hos Inger en tur, det var veldig koselig! Vi var en tur på litteraturhuset, hvor jeg fikk sett den berømte forfatter-veggen. Vi tok også en tur på Teknisk museum. Du verden, så fascinerende det var!! Vi rakk bare å gå gjennom deler av det, bla. Klima X ("Føl klimaendringene på kroppen"), vitensenteret i kjelleren, og den medisinske delen av museumet. Det var virkelig noen kjekke dager. Vel hjemme har jeg fått mye tid med Arne, og jeg GLEDER meg til resten av livet sammen. I helgen fikk jeg endelig tilbrakt litt tid med kusinen min også, det var kjempekoselig. Hun har virkelig verdens skjønneste datter...! (Les: Jeg er verpesyk) Neida. Ser frem til studiet begynner. Det blir bra å komme gjennom de tre årene på universitetet først, så får man tenke på barn. :P

Ingen kommentarer: