torsdag 25. september 2008

Jeg har allerede ønskelisten klar

... Og det er fremdeles 3 måneder til jul. Jeg trodde virkelig jeg hadde problemer med å sette sammen en ønskeliste, men idag da jeg var innom bokhandelen på UiS, måtte ISBN numrene rables ned i en fart. Fordi jeg fant, jeg fant!

- "Å lykkes med litteraturhistorie"
- "Å lykkes med norsk litteratur"
- "Å lykkes med norsk språk"
- Og for å være på den sikre siden: "Å lykkes med muntlig eksamen"
- "Norsk litteraturkritikkshistorie" av Edvard Beyer

Ellers er det sterkt ønskelig med litt fritid, slik at jeg rekker å handle julegaver/bursdagsgaver selv. Alternativt at butikkene er åpne på søndager, noe som åpenbart er en dårlig ide da jeg måtte ha jobbet selv. :P Ja, jeg har oppdaget to viktige ting i det siste: tidsklemma og kø på motorveien.
...Og plutselig ble samferdselspolitikk veldig viktig for meg. Jeg som alltid har ansett buss som et bra transportmiddel fordi jeg i min naive verden trodde at bilister faktisk slapp bussen frem. Men nei, åpentbart ikke.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje "å lykkes med å lese 5 bøker om å lykkes" også? ;o) Jiiisøøøs, for en liste.... Jeg er inponert. Så flink du er!

Anonym sa...

IMPONERT skal det stå (en journalist kan ikke skrive feil!) :O)

Kristin Kreativius sa...

åååå! Du skulle fått fritid av meg! Jeg har så mye av den, og deler gjerne:)Hvordan går det med studiene? Har du høstferie, eller er det full rulle fram til jul?

ha ei fiiin uke;) god klæm fra kristin